Reklamní plochy čekají na své inzerenty
Jen málokterá firma v tržním prostředí se obejde bez reklamy. Propagace hýbe světem, a hlavně účetními daty. V silné konkurenci není jiné cesty, než investovat do dobrého marketingu a využít všechny dostupné prostředky. Využít je potřeba jakékoliv reklamní plochy, od propisek s firemním potiskem až po billboardy, pokud to produkt vyžaduje a finance umožňují.
Buďte vidět, to je zásada
Je jedno, jak dobří ve svém oboru jste. Pokud vás konkurence zválcuje velkolepou reklamou, vaše zisky to pocítí. Proto byste měli využít veškeré reklamní plochy, které máte k dispozici. I ty zdánlivě malé a nevýrazné. Jejich nespornou výhodou je, že nestojí téměř nic, a přitom jsou poměrně významným nositelem firemní identity. Řeč je o propiskách, razítkách, poznámkových blocích a drobných reklamních předmětech.
Nešetřete na firemních dárcích
Vánoce, významná data, jubilea, nové kontrakty, to vše jsou příležitosti, kdy se můžete vhodnou formou firmu propagovat, aniž by to někdo mohl považovat za reklamu. Pro obchodní partnery můžete připravit dražší verzi elegantních per s vkusným popiskem nebo věnovat diář, personalizované víno, či kávu. To vše jsou reklamní plochy, které můžete využít na svou propagaci za rozumné peníze.
Když rozehrajete vysokou hru
Pokud jsou vaše ambice větší a svou reklamní kampaň si představujete velkolepě, pak musíte počítat, že i budget bude muset být velkorysý. Reklamní plochy pro masivní kampaně se nachází nejen na megaboardech či billboardech, ale také na budovách, mostech, či průmyslových stavbách. Pokud chcete být vidět všude, zvolte mobilní reklamu. Polep na firemním autě volte tak, aby byl dobře čitelný a obsahoval všechny důležité kontaktní informace. Nebo zvolte originálnější provedení, které zaujme už na první pohled.
Pokud si nejste jistí, kterým směrem se v rámci propagaci vybrat, obraťte se na odborníky. Ti vám se vším ochotně pomohou.